fredag 16 januari 2009

Råkat komma på ett nytt sätt att tjäna lite pengar

Elin skulle betala Daniels parkerade kvitto idag och handla lite till. Sen när hon skulle betala blev det rätt dyrt och hon kollade kvittot. "Har han köpt fläskfilé? Va gott!" Ojdå, det var visst mitt parkerade kvitto! Daniel hade bara köpt en pizza. På mitt parkerade kvitto så var det 1 svartvinbärs proviva och 4 stycken fläskfilé för halva priset och 1 fiskgratäng och nåt mera. Mitt parkerade kvitto var 178 kr. Daniels var på 27 typ. Jag höll på att blåsa Elin på ca 150 kr och sen när allt blev tillfixat blev hon blåst på fläskfilén. För den var ju min.

5 kommentarer:

LiNdA sa...

Det är så dina parkerade kvitton plötsligt försvinner.. haha

Malin sa...

Hörrududu, det var ett som jag tänkte parkera på nyårsafton som var borta. Men jag parkerade det ju aldrig för det var ju så lite folk så jag hann hämta plånboken ändå. Men sen blev jag så sjuk så sjuk så sjuk så jag glömde faktiskt bort att jag hade betalat.

LiNdA sa...

hahaha.. oki oki..
annars har du ju din sjuuuukdom,
den där
"GlömmerBortAllingVäldigtSnabbt".. å som du även gett mig.

LiNdA sa...

tappade även ett "t" där i allTing

Malin sa...

Haha! Du ska alltid vara värst!