tisdag 20 januari 2009

Min misse

Wilma är så trött nu. Hon ska ju vara med överallt när jag är hemma och vill leka hela tiden. Så hon har kollat på när jag har diskat och städat. Mellan varven har vi jagat varandra runt som idioter i hela lägenheten. Hon älskar att gömma sig och sen hoppa fram när jag går förbi. Och hon tycker att det är skitkul när jag gömmer mig och sen ropar på henne. Då kommer hon springandes och hoppar fram precis framför mig och sen sticker hon iväg i 180 och jag efter. Men nyss när jag satt och käkade lite paj så låg hon på köksbordet och korrade som en tok och försökte sova. Men så fort jag reste på mig så kom hon efter. Nu har jag lagt in henne under mitt lakan och nu har hon somnat. Åh, tänk att man kan älska ett kräk så mycket!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet jag ÄLSKAR alla fem pälsamöborna som vi har!!!

muZen

Kanelbullen sa...

Söta Wilma.