onsdag 28 januari 2009

Kaoset på jobbet.

Ja, igår var det en rolig dag på jobbet. Kassa 1 funkade ju inte eftersom den blixtrade och brann och allt möjligt i söndags. Sen kom det den man och gjorde en efterlängtad service på alla kassorna. Vilket gjorde att det bara fanns en kassa ett tag. Det blev en massa folk som fick stå i kö. Och Linda hon satt i kassan och jag, jag fick packa! Jag är verkligen urkass på att packa. Det är väldigt sällan som jag packar faktiskt. Evelin har ju packat kassarna jämt, sen hon var pytteliten. Och nu har Lovisa tagit över det. Så jag verkligen suger när det gäller packning. En tjej handlade väldigt lite men tog två påsar. Dessutom så hade hon en ryggsäck. Jag insåg då direkt att hon hade en väldig plan hur hon skulle fördela varorna. Så jag överlämnade det till henne. Hade dock börjat lite men hon ändrade om det direkt. Men sen var servicemannen snäll och avbröt sitt servande en stund så värsta kön försvann. Men som vanligt när det är kaos så är alla kunder jätteglad och skämtar och skrattar.

2 kommentarer:

LiNdA sa...

JA mera kaos tack..
Allt blir så mycket roligare och trevligare och kunder gladare..
men de är nog när vi sitter där, eftersom vi mår bäst då oxå

nisse sa...

Själv är jag expert på att packa, vilket har fått de andra att utropa mig till packhitler när vi är och handlar. Nåde den som börjar packa mina varor!