måndag 12 januari 2009

Livet är härligt just nu

Härligt det här! Har inte sovit nåt alls i natt nästan. Underbart! Har haft så ont i käften så det varit omöjligt att sova. Tjohoo! Och mamma som jag är så väckte jag inte Linus för att hon skulle ta fram två alvedon åt mig som hon packat ner. Hurra! Och ibumetin, kyss mig i röven vilket skit. Lovely! Fick alvedon av Linus 05.30 och fick sova en halvtimme innan jag skulle upp 06.30. Klagar jag? Nä, inte ett dugg! Ska sova några timmar efter jag har klippt mig. Det ser jag fram mot. Nu ska jag käka frukost.

2 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Vilket skit. Skönt att du inte ska jobba idag.


puss!

Anonym sa...

Uh oh, ska verkligen hålla mig från ICA i framtiden, kanske retade fel person... =)

Hoppas det blir bättre.

Inte så anonym längre... ;-)