onsdag 7 januari 2009

Läget

Jag ställde larmet på 08.30 eftersom röntgen i Falun öppnar då. Jag vaknade innan och det var bra för då kunde jag dricka lite vatten och prata lite med Wilma innan jag ringde. Rösten lät myckte bättre då. På Nuklearröntgen i Falun var hon jätterar och skulle skicka en ny remiss. Jag frågade om hon inte kunde göra en kolla och se om det finns nån tid över telefon. Hon tvekade först men så sa hon att faktiskt så fanns det en tid nästa onsdag med speciallist och allt! Och vi skulle komma en timme innan så Lovisa skulle få emlasalva också. Så skönt att hon fick ny tid så snabbt.

Sen ringde jag även till Hårteamet för att se om EvaLena kanske eventuellt förhoppningsvis hade nån tid till Evelin. Och på fredag ska hon klippa sig och jag måndagen efter. Känns som att det är lite flyt nu.

Ringde även till Nettan för att tala om att jag hör av mig mitt på dagen hur jag ska göra i morgon. Men jag känner redan nu att det är otroligt dumt att gå till jobbet och redan i morgon. Jag är ju långt ifrån bra. Bättre att börja på fredag eftermiddag och jobba 5 timmar. För på fredag måste jag vara frisk! Sa även till Nettan att jag måste ta en semesterdag nästa onsdag. Så hon skulle fixa nån som kunde jobba då.

Har käkat nån macka nu. Har ingen matlust alls men måste få i mig nåt. Så nu sitter jag här med tandkli igen. Men inte lika mycket som här om dagen iallafall. Och sen är jag så himlans trött och slut. Jag har sovit precis hela natten, tror jag i allafall, men ändå är jag helt totalt slut.

2 kommentarer:

LiNdA sa...

ja verkar som saker å ting ändå flyter på..
ingen tackar dig för att du åker å jobbar om du inte mår riktigt bra, huvudsaken du är å stänger med mig på fredag :o)
nejdå,, du ska vara hemma tills du känner dig bra.
å sömn är bra för kroppen..

Anonym sa...

haha kan det verkligen bli för mkt?? hahaha