onsdag 7 januari 2009

Att nåt kan vara så roligt

I morse kände jag att det var panik. Sprang till toaletten men kom på att pappret var slut där inne. Rusade runt hela lägenheten medans jag kände att jag strax skulle bajsa på mig. Letade som en galning i Lovisas rum och då vaknade hon och sa att det låg en rulle på Åkes terrarium. Tog den och rusade in till toan i sista sekund. Den rullen räckte hela dagen. Sen tog den slut. Sen gick Evelin på toa för att bajsa. När hon sitter där inne så säger Lovisa: "Oj, bajsar Evelin? Jag som tog sista pappret när jag var på toa nyss."

Vi bryter ihop och vrålar av skratt. Sen hör vi Evelin ropa:"Hallå, det finns inget papper här inne." Då skriker vi av skratt. Som tur är så är ju Evelin så gott som stendöv eftersom hon har sin vaxpropp i örat. Så hon hör inte hur vi asgarvar. Jag går och talar om att jag ska leta. Och jag letar. Lovisa letar. Tillslut så kommer Lovisa på att Wilma kanske har en rulle som hon snott nångång. Och det har hon. En hel dessutom. Tur för Evelin att vi har en katt som stjäl i mellanåt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men köpte du inte toapapper häromdan?

Malin sa...

Nä, jag köpte toapapper samma eftermiddag ju.