söndag 24 september 2006

Fixat lite



Lovisa och jag och även Evelin när hon är hemma fattar inte att man kan lägga in hårtorken och plattången och borstar och mascara och spray och kajal och deo och tofsar och pincetter och allt möjligt.


Idag blev jag tokig när jag skulle städa i mitt rum. Jag kom på att på hyllan som vi förut hade i badrummet så hade jag skruvat fast en "krokhängare" eller vad det heter. Nu har vi badrumshyllan på balkongen och "krokhängaren" gör ingen nytta på hyllan längre.


Badrumshyllan är alltså inte nån badrumshylla längre utan en balkonghylla där jag ska ha blommor på nästa sommar. Carinas vita och fina rottinghylla flyttade till soptippen i måndags. Lovisa kastade ut den från balkongen. Det blev vita färgflagnor på hela parkeringen nästan.


Så jag sprang ut på balkongen och tog bort "krokhängaren" och så skruvade jag fast den på gardroben i mitt rum. Igår fick jag en nesesär av Olle och det var ju perfekt!


Och kolla vad fint det blev alltså!


Och se va fint hårmouseflaskan passar ihop med min vackra och superfina lila byrå.

Jag är så nöjd alltså. Nu ska bara se om vi kommer att hänga upp grejerna så där fint sen oxå.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men, så chict! Det där med hårsprayen alltså!

Anonym sa...

Du kan ju fixa allt,... och snyggt blev det åxå,.. =)

Anonym sa...

Det tvivlar jag på att ni kommer att göra :)

Anonym sa...

Vad fint du har gjort! :)
Haha jag tror som Carina... haha!

Gå in på msn!

Hitta en Daniel du med då! Haha. :)

PUSS älskling

Anonym sa...

Hej mitt HjärteGu`barn,
Vet Du , ibland tänker jag att Du är väldigt lik Din Mormor!

Hon var verkligen femtonfiffig, kom alltid på saker o fixade o fick till det riktigt bra.
Fan oxå att hon var tvungen att kila vidare alldeles för tidigt!

Så fint Du fått till det. Jag brukar oxå ha högtflygande planer om att det "ska bli så" framöver men men ...
Take care my LOVE. PUSS