torsdag 7 september 2006

Och det här är jag...Haha!

Vad heter du? Malin
Brukar du kallas något annat? Mamma
Hur är du? Som jag är.
Hur ser du ut? Kort och tjock
Vilken klädstil har du? Jeans och tröja
Vad har du på dig just nu? Mina fulbyxor och min ful t-shirt
Vilken tidning läser du? Mora tidning och Aftonbladet på nätet och Larson på jobbet
Ditt mest använda uttryck? "precis"
Och ditt mest oanvända? "Ha en bra dag"
Vilken är din största framgång? Mina barn så klart
Ditt största misslyckande? Skriver jag inte här, det berör flera än mig.
Viktigaste egenskap hos en människa? Lätt fråga; Humorn!
Sämsta egenskap? Självupptagen.
Vad gör en fest lyckad? Är aldrig på fest!
Vad vill du bli? Smalare, men jobbar dåligt på det Haha!
Vad ville du bli när du var liten? Jag ville stå i kiosk och laga glödlampor
Vad är din dröm? Ett litet hus med uthus där jag kan ha höns och en gris
Hur mycket väger du? För mycket.
Hur lång är du? 153,5 (Jag ÄR det visst Nisse!)
Är otrohet okej? Nej
Vilken är din favoritsysselsättning? Att skratta, jag härmar inte dig Nisse, jag tycker det.
Vad har du just nu i din bokhylla? Böcker så klart. Det heter ju BOKhylla.
Vad gör dig lycklig? Mina barn, min familj och mina vänner och så Hampus
Vad gör dig arg? Orättvisor.
Vilken blomma är vackrast? Maskros
Hur ser en lyckad dejt ut? Har aldrig varit på nån Haha!
Vilken är den bästa komplimangen du kan få? Den jag blivit gladast över var nog att få höra att jag har en underbar humor.
Kan du tänka dig att ta din bästa väns ex? Inte en chans!
Vem/vilka är din(a) idol(er)? Det är faktiskt alla i min familj
Hur ska din drömpartner vara? Han ska ha humor och bry sig om.
Hur många barn vill du ha i framtiden? Inte en enda till Haha!
Vad ska barnet/barnen heta? Det blir ingen mera
Skulle du vilja bo utomlands? Nej
Vad heter din hemliga kärlek? Åke
Röker du? Nej
Snusar du? Nej
Dricker du? Sällan alkohol för det är väl det som menas här?
Vilken hemsida besöker du dagligen? Min blogg och dom andra jag har länkade
Vad heter den personen du får ut mest av att samtala med? Det beror väl på vad det gäller.
Vem skulle du vilja vara för en dag? Jag vet inte alls...
Varför bloggar du? Det är roligt.

Stockholm/Göteborg(kommer inte ihåg Göteborg längre)
Fisk/Kött
Hund/Katt
Hav/Sjö
Vinter/Sommar
Öl/Vin (usch!)
/Kaffe
McDonald´s/Burger King
Fredrik Wikingsson/Filip Hammar
Aftonbladet/Expressen
Stan/Landet
Sandstrand/Klippor

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är ju 152. Jag är 1,5 cm längre än du är. Då är alltså jag långNils för då är jag 155? Hahahaha!

Anonym sa...

Aldrig varit på dejt...Det var som......

Anonym sa...

Är du "bara" 152! Undra på då att jag känner mig så lååång bredvid dig. :)