tisdag 26 september 2006

Ett kort i timmen från igår


Klockan 7 skjutsade jag Evelin till bussen. Så här var hon att få åka till Bollnäs igen.



Klockan 8 käkade jag och Lovisa frukost. Vi drack te och åt ostsmörgås.



Klockan 9 spelade jag spel på datorn.



Klockan 10 tog jag bor den hemska lila byrån och satte dit den här istället. Hemsak-byrån är nu gömd mellan Lovisas och Evelins rum.



Klockan 11 plockade jag in rödlöken som legat framme i flera dagar.



Klockan 12 hängde jag en tvätt.



Klockan 13 var Linda här. Det här är typiska Linda-saker. Hon själv ville inte vara med på bild.



Klockan 14 så diskade jag. Tråkigt som vanligt.



Klockan 15 gjorde jag mat åt sovtruten Åke.


Klockan 16 fick jag själv lite mat. Lovisa hade käkat hela dagen på dagis, där hon pryar, så hon ville inte ha mera.



Klockan 17 så skjutsade jag Lovisa till Natta. Tänkte hälsa på Monica en sväng men hon var inte hemma. Bara hunden som skällde som en galning.



Klockan 18 så mutade jag Åke med lite mjölmaskar. Men han ville ändå inte ha några grönsaker efteråt. Han vill bara ha kött nuförtiden.



Klockan 19 hittade jag Åke så här. KlantÅke vågade inte röra sig.


Klockan 20 så kollade jag på "Anna Pihl" den var väl så där...


Klockan 21 gick jag i mörkret och hämtade Lovisa på Sandhed. Usch, det var hundar som stod och morrade åt mig på två ställen. Läskigt som bara den. Men här var det tyst och lugnt iallafall. Men mörkt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fan vad snygg jag var på kortet haha =). Men Åke Pojken då vad knäpp han är =)

Anonym sa...

Här kom jag fram, men inte hemma. Jättefina bilder. Och Åke är lika galen som vanligt ser jag. Puss!

Anonym sa...

Nu fick jag ihop hela 561 480 poäng, går dock inte lika bra på Idol...haha