måndag 19 februari 2007

Nu

Idag är det måndag igen. Det skulle bli en ledig måndag men det blev lite jobb på eftermiddagen. Och bra är ju det eftersom jag förlorar lite tid på onsdag när jag ska på möte i Lovisa's klass. Jag har precis varit och handlat. En kasse för 230:-! Men det var iofs disktrasor och schampo och Åke-mat och en stekspade i plast och sånt. Flera dyra saker alltså men ändå...

Innan jag handlade så var jag till Helena och Charlie och fikade. Hoppas jag blir ledig dom här måndagarna framöver. Behöver faktiskt få träffa min Helena mer än jag gör nu. Vi hinner ju inte ens prata i telefon. Men tur att det finns sms iaf. Men längtar efter min Hampus oxå. Måste träffa honom snart. Han är så bäst!

Jag har inte hört nåt från Frisk eller Gruhs än, så ni vet. Jag lovar att höra av mig till alla när jag vet nåt.

Evelin åkte iväg i morse som vanligt med ett leende på läpparna. Blev lite kris först för bilen startade inte. Hade glömt att köra in den i garaget men det var nog inte det som var problemet. Hörde hur det klickade fram på vänstersidan, så jag är helt säker på att det är relät som krånglar igen. Men men, vi ska upp till Bollnäs på torsdag och man får väl hoppas att det kanske dyker upp nån vacker karl som kan hjälpa till om bilen pajar. Ja, han behöver ju inte vara vacker men det hade ju varit rätt trevlig..haha!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om ingen annan kommer, så kommer din far i alla fall och han är ju rätt så vacker, eller hur?

LiNdA sa...

annars vet jag om du står 2timmar i Bjursås, så kan du få hjälp av karlar, i bästa fall 2st.. HaHa