tisdag 20 februari 2007

Sjukt

Nu är Lovisa och ille och hämtar Evelin i Bollnäs. Hon hostar visst och mår dåligt. Skönt att ille kunde hämta för annars hade jag fått åka så sent och det är inte kul att åka när det är mörkt efter dom där vägarna. Kul oxå att han frågade om Lovisa ville med. Hon blev jätteglad.

Själv är jag trött och grinig och ont i skallen och eländig. Vet inte vad det är med mig faktiskt. Kan tyvärr inte skylla på PMS heller...jävla skit alltså.

Blev glad idag när jag hörde på telefonsvararen att Maria ringt och frågat om jag ville ut och gå med henne. Men jag jobbade ju..som vanligt. Jag skulle jobba 19 timmar den här veckan men det har ökat redan ändå. Marre är hemma med sjuka barn igen.

2 kommentarer:

LiNdA sa...

du tjänar bra på andras sjukdommar :o)
38 idag du..

Anonym sa...

Bra lill sister,.... jobba allt du kan. Själv så är jag nu i Cork på Irland och har druckit och ätit på kundens bekostnad,.... gratis smakar bäst =).