onsdag 21 februari 2007

Revax

Nu har jag skjutsat Lovisa till skolan i -21 grader. Det är så skönt med vårat garage. Tycker synd om lilla bilen som ska stå ute hela dagen på jobbet sen. Men då har den iallafall motorvärmare.

Evelin var vaken när jag kom hem, så då tog vi tag i örat direkt. Så nu har vi revaxat som fan. Fick bort rätt mycket faktiskt. Vi ska göra lika ända tills på söndagmorgon. Då ska väl allt vara borta förhoppningsvis. Linus har ont i halsen oxå nu. Vi får se hur hon mår på torsdag, är hon jättedålig så åker väl Lovisa och jag upp själva till Bollnäs.

2 kommentarer:

Anonym sa...

La,la,la Revaxör.
Det är det som gör
att mormors hjärta hör.
Lalala.

Gud vad jag är poetisk så här på morgon sidan. Puss min unge!

Anonym sa...

Jag tänker fan inte rimma,..... men undrar vad skall du göra i Bollnäs när Evvisen är i Orsa???