torsdag 8 februari 2007

Magsjuka?

Åkte till Mora för att köpa byxor idag, men det fanns inga till mig. Så jag får väl lov att lappa mina och så skicka efter. På vägen till Mora så låg en buss på en linda. Det verkade ha hänt rätt nyss men det var en del bilar där, så vi stannade inte. Men jag tänkte iaf det. Trodde jag faktiskt inte om mig själv. Men både jag och Lovisa fick ont i magen och började fundera om det var skolbussen. När vi började prata om det så höll jag på att börja gråta och så blev jag lite kräksjuk.

Kräksjuk ja..haha! Lovisa har nog magsjuka. Hon sprang för en halvtimme sen in på toaletten och bajsade löst. Jag tog bilen direkt till Ica och köpte vitpepparkorn och cola och proviva och skorpor. Men hon mår inte ett dugg illa, det kan ha varit godisarna hon åt idag. Lakritsar som iallafall jag får ont i magen av. Hon får iaf vara hemma i morgon, som hon säger "Lite pinsamt att bajsa på sig i skolan"

1 kommentar:

LiNdA sa...

lakrits e inte bra för magen, jag vet.. haha