fredag 16 februari 2007

Snabbskriveri

Idag mår jag mycket bättre och så ska det även bli hela dan. Är ju ledig i helgen oxå och även måndag. Sen ska väl kroppen lyckats fixa till det här med blodförlusten haha! Drack väl kanske inte lika mycket jag kanske borde ha gjort heller...

Pappa kanske skulle kolla in på mitt jobb idag oxå! Inte det vanligaste som händer precis :)

Idag kommer min älskade unge hem oxå och nästa vecka ska Lovisa och jag åka upp till Bollnäs och hälsa på. Ska bli jättekul!

Rektorn på Lovisas skola ska visst ringa till mig oxå. Det var om allt bråk som är med tjejerna i klassen. Lovisa var rätt arg för nu verkar det som att dom inte alls ska ta upp det som hon och några andra tjejer är beskyllda för... Men då ska det ju även inte tas upp det som Lovisa och hennes kompisar gjort heller. Får väl se vad rektorn säger.

Nu måste jag klä på mig och stressa till jobbet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Puss o Kram till Er 3. Ha en skön helg. Tänker alltid på Er o önskade att jag bodde närmare så vi kunde ses över en fika. Men då jag vinner pengar.....
Älskar Er