tisdag 6 februari 2007

Meddelande

Var till sjukgymnasten med Lovisa och hennes onda knä. Det var en kraftig smäll på muskulaturen bara. Första gången någonsin som det inte varit nåt värre!

När jag kom ut satte jag på mobilen..då hade en viss Gruhs ringt. Han skulle ringa i morgon igen. Han kallade mig för nåt jag gärna vill bli kallad för...

Men är ju inte så förhoppningsfull, tar allt med ro och hoppas inget i förväg. Men har redan några idéer klara, om det sen duger, det vet jag ju inte. Men det hela ska bli kul. Han ska ringa i morgon igen. Tror jag ska säga numret till jobbet på min telefonsvarare så han kan ringa dit. Jobbar ju 7-16 i morgon.

4 kommentarer:

LiNdA sa...

å vad blev hon kallad för?? :o)
jag tycker oxå d ska bli kul.. jag vill ha din autograf.. haha
å Lovisa..
tur d inte var värre, bra du ser d positiva i d hela..

puss

Anonym sa...

Självklart att Du ska lämna nr till jobbet, Fatta det, Du är ju BÄST.Love You Pussar

Anonym sa...

Puss min unge och godmorgon. Allt var lite jobbigt i går. Hör av mig i dag. Älskar dig.

Anonym sa...

Great my little sister, kör på för tusan. Du skriver ju bra för fan.
Nisse har ju lärt sig av dig och mig att skriva så sträck på dig för tusingen,...
å visst fan skall du lämna nr till jobbet,..... =)