torsdag 15 februari 2007

Åkte hem

Åkte till jobbet och mådde hur bra som helst. Men efter 45 minuter så kändes det som att jag skulle svimma... Så det vara bara att åka hem. Lite panik först för det lät som att ingen skulle kunna jobba först. Det kändes inte alls kul med tanke på hur mycket en annan ställt upp. Men så sa Eli att jag skulle åka hem ändå. Men innan jag åkte fick jag höra att Vera skulle komma. Då kunde jag åka hem utan dåligt samvete...men det retar mig ändå. Behöver ju dom där jävla pengarna!

Hemma så la jag mig i soffan och så käkade jag en hög skorpor och nyss en banan. Så nu mår jag mycket bättre men är så fruktansvärt trött. Det är nog inte bra att lämna blod samma dag som man får mens och dessutom har jag ju jobbat rätt mycket sista tiden och det har ju inte varit helt lugnt på hemmaplan heller.

1 kommentar:

Kanelbullen sa...

Du kan väl inte lämna blod då!!! För övrigt måste jag missat nåt. Puss min unge!