tisdag 13 februari 2007

Onsdagkväll...

Tisdag är det idag men jag tror hela tiden att det är onsdag! Förstår inte varför jag inte kan få in i skallen att det är just tisdag. Men i morgon kommer ju MoraTidning och då kanske jag fattar att det är onsdag i morgon iaf.

Linda var hemma med sjukt barn idag, så jag fick 3 timmar mera än jag skulle. Det var bra för mig sämre för Linda. Precis när jag skulle gå ut till kassan så ringde min mobil. Fick beröm...jobbigt att få beröm över nåt man själv inte tycker man gjort bra eller faktiskt vet att det är nåt man alltid fått höra att man gjort dåligt. Och få så mycket beröm att man blir skakis är inte alls lätt.

Det är jobbigt som fan att få höra att man gör nåt bra tycker jag. Mycket lättare när folk klagar faktiskt. Det kan man ta, men beröm...hur tar man det? Det kanske är en vanesak?

Lovisa är på väg hem från hockey i Mora. Hon är inte alls speciellt intresserad men dom fick ju gratisbiljetter i skolan och då måste hon ju utnyttja dom. Men jag tror hon mest tycker det är kul att träffa och prata med folk. Hon åker ju knappast dit för att spana på grabbar. Hon har ju sin Jocke.

Nu ska jag ta nåt och käka!

Over and out!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är ju bra för faaaraooo! Puss på ALLA HJÄRTANS DAG!

Anonym sa...

Sträck på dig själv för fan och inse att du är riktigt jävla duktig!! :D

Puss min syster!