torsdag 22 februari 2007

G´morron!

Igår var det alltså möte med dom andra föräldrarna, vi föräldrar som har hemska döttrar i klassen. Det var ett rätt bra möte faktiskt. Vi ska inte nysta upp i vem som gjort vad och så vidare utan få ungarna att fatta att man inte behöver älska alla men att man iaf kan behandla folk med respekt.

Men...jag sa att jag tror att det blir svårt att säga det till Lovisa faktiskt. Hon vill ju ha en förklaring till sin anklagelse och ett förlåt. Anklagelsen var ju rätt grov. Hade jag blivit anklagad för det hade jag oxå velat ha en förklaring och ett förlåt. Och jag hade rätt, hon sa precis så som jag sa när jag kom hem. Så jag ska ringa till kuratorn och säga att han får föra ihop dom faktiskt.

Sen idag blir det resa upp till Bollnäs och föräldrarmötet. Linus följer med fast hon inte mår bra, men hon sover hos oss i övernattningslägenheten så hon inte smittar ner dom andra i boendet. Sen åker vi hem i bra tid. Fan, nu kom jag på att vi glömde revaxa igår kväll.

Inga kommentarer: