lördag 23 september 2006

Har du…

Folköl i kylen? Nej
Något husdjur? Tre ödlor, Åke och Gnistra och Spraka
Någon favoriträtt? Spagetti och bacon och massor av ketschup och rödlök och peppar
Någon flickvän? Nä, haha!
Några framtidsplaner? Måla min byrå vit och dammsuga bilen
Någon sjukdom? Nej
Gymkort?
Några kärleksproblem?
En homosexuell kompis? Inte vad jag vet iallafall
Någon favoritlåt? Finns ju så många
Någon kompis som snarkar? Jag tror både Carina och Helena snarkar som fan till skillad mot mig.
Någon vän som spelar i ett band? Ja, min bästa svåger
Någon som förstår dig? Ja
Någon tuff som kan försvara dig? Finns många i min närhet tror jag faktiskt
Något beroende? Min familj och mina vänner
Fikat idag? Nej, ska ta kaffe i Älvdalen sen och förhoppningsvis en bulle oxå
Något favoritmärke? Fredsmärket så klart
Någon vän som bor i ett annat land? Nepp

Vem…

Avskyr du? Människor som inte kan acceptera att alla inte kan vara så jävla perfekta.
Längtar du mest efter? Evelin på veckorna, ibland så det nästan skär i hjärtat
Stör du dig mest på? Finns flera dumma jävlar,tyvärr
Umgås du med? Min familj och mina kompisar
Lagar mat? Jag oftast

Vilken…

Tidning läser du? MoraTidning, Aftonbladet på nätet och Larson på jobbet
Buss åker du oftast? Åker aldrig buss
Frisyr har du? Halvlångt
Dag fyller du år? Torsdag(är född på en torsdag oxå!)
Årstid föredrar du? HÖSTEN
Stad är du uppvuxen i? I byn Orsa

Vad…

Gör du nu? Pratar med Evelin och skriver svar på det här
Gör dig till en bra människa? Mina ungar och familj och vänner gör mig till en bra människa
Gör dig till en dålig människa? Bilkörning
Vill du arbeta med när du blir stor? Ingen aning.
Har du på dig just nu? Fulbyxorna och en fulT-shirt
Läser du för bok? Ingen alls just nu faktiskt.
Ska du göra nu? Klä på mig och sen åka till Månsta

Har du någonsin…

Blivit dumpad: Japp
Varit ihop med någon som varit otrogen: Ja
Varit otrogen: Nej, inte en chans att jag skulle göra någon så illa.
Haft sex: Ja
Gillat någon från motsatta könet: Ja
Gillar någon annan dig just nu: Det hoppas jag förstås
Snusat: En gång har jag provat men det var äckligt faktiskt.
Rökt: Provat ja.
Drogat: Nää
Druckit: Ja och dricker mest vatten.

Antingen eller…

Kallt eller varmt: Kallt
Svart eller blodrött: Svart
Sommar eller vinter: Vinter
Ull eller bomull: Bomull
Rosor eller tusenskönor: Tusenskönor

Gillar du att…

Ge kramar: Ja, det gör väl alla
Få kramar: Ja, det gör väl alla(oj, va tjatig jag är haha!)
Sova själv: Är mest van vid det juh.
Gå promenader i regnet: Ja, älskar att promenera i regn!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Käraste, Så skönt att ha en Vinterkompis. Love You. Puss
Gu´mor

Anonym sa...

Du måste ha provat fel sort, du ska få prova mitt ist så kanske du ändrar dig