onsdag 23 maj 2007

Sjukling och körskola och kjolen och placering

Evelin mår dåligt och har varit på dåligt humör hela dan. Det var alltså ett helt rätt beslut när hon åkte hem igår. Jag och Lovisa och Emelie var till körskolan. Lovisa fixade en till delgrej. Nu är det bara en kvar och sen ska hon plugga lite mera. Och när hon känner sig mogen så blir det uppskrivning. Men hon tar det lugnt och det känns skönt. Hon har ingen panik alls.

På kvällen åkte Lovisa och jag till Monica och Veronica och Dalle. Hämtade kjolen. Vi satt och pratade på deras stora altan.



Kjolen passar perfekt om jag skär av mig magen. Men då blir det även rätt så mycket blod. Jaja, som jag sa förut. Jag kan ha den om så där en 10 år kanske :)

Bordplaceringen till bröllopet är klar nu. Och jag är så nöjd!

Inga kommentarer: