lördag 5 maj 2007

Åska och blixtar och regn


Idag har jag jobbat hela dagen. Rätt synd för det har nämligen både åskat och blixtrat och så har det regnat. Det har regnat rätt mycket. Jag älskar regn. Att vara ute och gå när det regnar är bland det bästa som finns. Helst på sommaren då regnet är rätt varmt. Men även på hösten och våren då man klär på sig lite extra och sen går och det öser ner. Gummistövlar har jag inga faktiskt. Men tror jag ska ta och köpa mig ett par bara jag får råd nångång(aldrig alltså)

3 kommentarer:

Kanelbullen sa...

vilka fina! Du får väl önska dig i förskott.
Puss!

LiNdA sa...

tycker du ska köpa dig ett par såna.. ibland får man helt enkelt ta sig råd :o)
å hörru.. du är helt bakom, när d regnar får man en bra ursäkt till å sitta hemma med gott samvete å mysa i soffan.
inte vara ute å gå, ;oP

Anonym sa...

Men vilka läckra stövlar! Var har du hittat de? Vill HA...PUSSAR