torsdag 31 maj 2007

Lampa och kattsand och plattfall

Har jobbat idag. Sen efter jobbet så käkade jag och Lovisa(ris och wook och bacon, jättegott). Åkte till Mora för att Lovisa skulle till körskolan men först bytte vi en lampa till Åke(3:de lampan) och så åkte vi vill Granngården. Där träffade vi Linda.W. Hon jobbar där nu. Och föresten så fick jag ett sms från henne här om dagen. Då sa hon att hon skulle till Ikea och då kunde hon handla kattgrejer åt oss. Jättesnällt tycker jag. Fast nu så fixade Mona det. Vi kollade på en transportbur och hittade en lika som Nalle har. Så vi la undan den. Sen fick vi ett prov på kattsand oxå. Kattsandens Rolls Rolls har jag förstått. Tack rara Linda!!!

Och helt plötsligt var klockan så mycket så vi hann inte till Körskolan. Då åkte vi till KappAhl och kollade på kläder istället. Även jag kollade, kors på taket. Eftermiddagen var alltså väldigt bra. Tyvärr så blev kvällen värre...

Både Lovisa och jag är väldigt besviken på en vissa människa. Fruktansvärt besvikna är vi! Lovisa är rätt ledsen samtidigt som hon är jävligt arg och jag är mest matt. Vi trodde eller vi visste till och med att det här var en bra människa. Och det har vi vetat i många många år. Men fan vilket plattfall det blev. Men en annan människa steg verkligen i Lovisas ögon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Människor är underliga ibland, man vet aldrig vad man kan förvänta sig av vissa.