måndag 14 maj 2007

Kjol och Monica och vikt

Och så lite bröllopskläder igen. Kjolen ni vet, den jag bestämt mig för att ha. Den är lite för stor nu! Fast jag inte har gått på två veckor och fast jag käkat onyttigt och fast jag tom druckit läsk. Jag har bara haft den i en kväll här hemma några timmar. Men ändå känns den lixom förstor på nåt vis. Men Monica hade en i två storlekar mindre än den jag beställde och hon skulle inte ha den. Så fan, jag köper av henne den. Även om jag garanterat inte kan ha den till bröllopet så SKA jag ju ner i vikt nu. Och då kan jag kanske ha den till nästa sommar i så fall. Hoppet är ju det sista som överger en människa säger dom ju Haha!

(Men inga chips har jag käkat iaf, det sparar jag tills efter bröllopet. Då ska Carina och jag har chipsfrossa i massor! Och sen ska även stackars Lovisa få vräka i sig chips oxå, hon längtar efter det som bara den ibland)

2 kommentarer:

nisse sa...

Den kan ju vara för stor för du har minskat i omfång liksom. Och att allt du tränat innan och käkat och så, visar sig nu. :) Hurra för dig! Jag tycker du är jätteduktig min syster!!

Kanelbullen sa...

Hurra!!!