lördag 19 maj 2007

Bajsa och kissa och skit

Okej min rara syster, här är mina ord i min mobil. Och jag gör som min syster och utmanar alla som läser just min blogg!

Bajsa
bajsa
älvdalen
Älvdalen
Det
Elfquist
Evelin
Läskigt
jävlar
kissa
lixom
Jocke
Marre
Men
mens
Olle
Pisspottor
Skit
skit
skiter
puckoo
Stegervall
Stockholm
Pussar
va1
Vi
Usch
usch

Ett tillägg efter DTM's kommentar: Det är alltså orden som du lägger in in din mobil som inte finns redan. Om du skriver med inställningen T9 alltså.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag fattade ingenting och fick klicka mig tillbaka till Alex Shuolmans blogg för att förstå.
Jag har inga ord för jag använder mig inte av den finessen i min mobil. Den gör mig galen så jag skriver allt själv.

Anonym sa...

bamse
betalningsanmärkningar
ägglossning
chokladpuddinp
Chrille
bitti
blge
blogg
anus
Apan
bröllops
brownie
busskortet
buttom
fotöljen
dejta
finliga
fis
fiser
Ditte
friend
Frodo
Evelin
Gärdestad
härmas
hejade
hemlagade
glädjehus
glödlampa
ostar
grinig
lafva
kärring
linfrö
kissnödig
klåda
lösgodis
korvgryta
mens
masserar
midler
ojdå
mullig
mums
mysa
nyser
säffle
shekerim
simba
pippa
skällt
slappar
slappat
skavsår
Skit
skita
skiter
skithuset
skolfröken
skrubben
skruttisen
slumpade
skurat
sockerströaren
rödvin
somnade
snopen
sopar
sorry
röven
smultronblomma
rottneby
princess
stammning
push
surströmming
timon
vinröda
vispgrädde
usch
träningsvärken
tvätten
kutade
vanja

Anonym sa...

Finns dm på mobilen att finna alltså? eller?

Malin sa...

Ja, det finns det...Mina ord heter det.