tisdag 1 maj 2007

Evelin och Lovisa

Det är jättemysigt med småbarn måste jag säga. Jag har svårt att låta bli att prata med ungar som kommer in och handlar med mig. MEN va härligt det är med stora barn oxå. Idag när jag slutade skickade jag ett sms till Evelin."Lagar du mat tills jag kommer hem halv sju" Och när jag kom hem var det bara att sätta sig vid dukat bord och käka spagetti och bacon och rödlök och gurka och ketchup. Disken var diskad och jag hoppas att tvätten är tvättad oxå som jag blev lovad. Älskar mina ungar så fruktansvärt mycket. Dom är bäst!

1 kommentar:

Anonym sa...

Å vad lyxigt efter en arbetsdag! Vi har så att en unge (alla även den minsta) lagar mat en gång i veckan, ett nytt recept ska det vara ( jag har många kokböcker) men inte är de ett dugg självgående, nog måste jag vara där och hjälpa och förklara