fredag 18 maj 2007

Prat och trött och Linda och Agnes

Hade inte alls lust att jobba idag. Det kändes väldigt tungt att gå till jobbet. Men när jag väl kom dit så var det kul och tiden rann iväg. Barnbidrag+klämdag=mycket folk. Och när det är mycket folk så blir folk så glada på nåt konstigt vis. Jag var rätt trött och som vanligt när jag är trött så gäspar jag inte så mycket. Jag pratar... jag pratar och pratar och pratar. Linda(som vi kan kalla menskossa just nu) var lite småirriterad så hon sa åt mig flera gånger att sluta tugga. Men jag tog inte åt mig speciellt. Men så kom det en kund som oxå sa åt mig att jag tuggade för mycket! Linda skrattade rått då. Så jag bestämde mig för att inte säga ett ord till...men det höll ca en hundradelssekund tyvärr. Jag kan inte rå för att jag blir så pratit när jag är trött. Visserligen så pratar jag rätt mycket annars oxå när jag är i kassan men... Hur som helst så var det kul att få jobba med min Linda. Hon är min bästa bästa jobbarkompis!!!

Sen hejade jag på lilla Agnes från Älvdalen idag och talade om att min mamma och pappa bodde brevid hennes mormor och morfar. Hon blev jätteglad och log så gulligt. Alltid kul att träffa släkten.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha haaaaa,.... vaccinerad med grammofon stift var det visst,... ha ha haaaaaaaaaaa Du har pratat oavbrutet sedan du föddes,... ha ha haaaa =D "U talk the talk and walk the walk"

Kanelbullen sa...

Tänk, det så alla till mig när jag var liten. Att jag var vaccinerad med ett sånt stift. Fast jag hade plåsterkoplex också. Vilken tur att det gick över. Bra att du har linda på jobbet.
Puss

LiNdA sa...

ja jädrar vad kvällen gick fort igår, jag vill stänga oftare med dig..
vi har då väldigt skoj när vi jobbar tillsammans, även fast ja e på dig om ditt tuggande :o) haha..