onsdag 2 maj 2007

Lika och olika och måne

Den tatuerade mamma skrev idag om hur lika men ändå olika hennes barn är. Kom på då när jag skrev om Evelin och Lovisas olikheter på min gamla blogg. Undra om dom nånsin kommer att bli mer lika varandra eller om deras olikheter kommer att vara kvar. Hur som helst så gillar jag deras personligheter.

Ungar ja, tror nästan att varenda litet barn under 3 år har gråtit idag på jobbet. Dom har varit så arga och och så ledsna. Undra om det har att göra med fullmånen?

Som ni kanske märker så är även jag påverkad av fullmånen, jag är så trött. Kan ju iof oxå beror på att jag jobbat hela dan till 20.15. Trött är jag iaf och sova ska jag göra nu. Tack och gonatt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

tjena kompis, har det med månen att göra. det har jag inte hajat. skittrött. tack för dina smickrande ord. sanna

Anonym sa...

En länk till min anspråkslösa lilla blogg, din komentar där var riktigt kul! Kankse jag kan skylla på fullmånen att jag var vaken från klockan och körde tankar om berv jag borde skriva på repetition. Så där: Tänk en lååååånk tanke och det blev ju bra och allt känns klart. Men då sätts repitions knappen på och tanken måste tänkas om och om igen i oendlighet....suck