lördag 5 maj 2007

Tjat och gnat och sömn

Mår bättre idag trots att jag bara sovit drygt 4 timmar i natt. Gick och la mig i tid och spelade lite som vanligt. Släckte lampan nångång mellan 22.45 och 23.00 och var precis på väg att somna. Då ringde telefonen. Evelin sprang som en tok och skulle svara. Då hade dom lagt på men så ringde min mobil. Då var det en på FMM som ringde och ville ha skjuts! Hur jobbig som helst och hur full som helst och hur envis som helst. När han äntligen förstod att jag inte skulle skjutsa försökte han få mig att ringa till Helena och säga åt henne att skjutsa dom! Jag sa att jag aldrig i livet skulle ringa och väcka Helena för att säga nåt sånt. Då fick han ringa själv. Efter minst en halvtimmes prat och tjat och blä så fick han Helenas nummer. Han sa att även om han fick leta reda på det själv så skulle han säga att han fått det av mig.

Sen kunde jag inte somna men jag hoppas att jag iaf somnade innan 00.30. Vaknade nämligen när klockan var 4 och nånting. Efter det har jag inte sovit alls.

Jag hoppas verkligen att det blir mycket folk idag så tiden går snabbt. Ica fyller ju 90 år så det blir det förhoppningsvis. Det är ju gratis tårtkäkning och ballongblåsningsrekord.

2 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Jag vill ha både tårta och ballong.
Puss!

Anonym sa...

Fyyy faannn för fyllsamtal,.... men jag har sån tur att jag sover hur mycket det än ringer,... ha ha haaaa =D