tisdag 15 maj 2007

Beslut och Johan och ömsa

Idag har min Lovisa tagit ett jättemoget och vuxet beslut. Ett jättesvårt beslut som hon tog helt själv och utan påverkar från någon. Älskar dig!!! Du vet att du tog helt rätt beslut och jag är så stolt över dig, som vanligt :)

På jobbet gick det bara bra. Att stå i tobaks/kassaskåpsrummet och spela in var helt perfekt. Tycker att Johan Thorén eller någon annan kan komma upp till mig en gång i månaden på jobbet faktiskt.Fast jag tror att Veronicas skratt kommer med i radion, hon kunde ju inte låta bli att vara tyst. Eller dom andra hörs nog oxå men hennes skratt går ju genom det mesta. Thorén var en väldigt trevlig man måste jag säga, men det var konstigt att få ihop hans röst med hans utseende.

Annars har dagen gått i samma lunk som vanligt. Åke ska ömsa så det ser ut som att han har vita handskar och strumpor på sig. Det har varit sol och regn och hagel och kallt. Plockade varor på jobbet med bästa Linda. Har käkat morötter och gurka och dipp med Lovisa medans vi kollade på tv.

1 kommentar:

Kanelbullen sa...

Ja du Lovisa är jättemodig. Hon står verkligen för mad hon känner utan att följa strömmen som jag tror många skulle gjort.

Visst är det konstigt när man hört nån prata jättemycket i radio och sen se personen in live. Jag kan fortfarande inte tro att Matta Ingels ser ut som han gör.

Puss min unge!