torsdag 3 maj 2007

Ostädat och odiskat men sågspån och utebur

Idag har jag varit rätt effektiv men inte på att städa och diska och tvätta. Men jag har skjutsat Lovisa till skolan, jag har ringt till distriktan, jag har löst en nätrebus med Carina och pratat bort halva förmiddagen eller det var nog så gott som hela förmiddagen, jag har byggt åt Åke, jag har hämtat Lovisa, jag har handlat, jag har lagat mat, jag har börjat med en ny utebur åt Åke.

Innebygget åt lilla gubben går så där. En grej är klar men har två saker till att lösa. Vet inte hur jag ska göra men jag funderar. Uteburen går dessto bättre. Det är en bra och lätt bur och som är enkel att flytta på om herrn i huset föredrar att sitta inne istället. Jaja, nån snickare lär jag väl aldrig bli men det är rätt kul att hålla på tycker jag. När det går bra iof och blir som jag vill...

3 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Du är duktig du. Host,host, snora, snora. Kan jag ha fått tyfis tror du?

Puss!

Anonym sa...

Vad duktiga vi var.. vi är BÄST! *L*

Anonym sa...

Ja du är ju lik dina föräldrar så nog fan fixar du ihop en utebur med fart och kläm och bra blir det garanterat =),.... och eftersom du är mest lik farsan så är inte utseendet det viktiga utan funktionen,...=),...ha ha haaa
Kör på för tusan,.. =)