torsdag 17 maj 2007

Kabelhärva och internet och kattbajs

Så här ser vår kabelhärva till våra datorer ut. Det är inte kul alls. Idag när vi möblerade om så lade jag iallafall in den i ett skåp. Och sen försvann internet. Då höll jag på att börja gråta... Efter mycket krypningar på golvet och sladdar hit och sladdar dit så kom det tillbaka. Jag klarar det mest själv, jag vet att jag fixar och grejar med det mesta. Och jag har svårt att be om hjälp så jag börjar ofta med saker som jag egenligen vet att jag faktiskt inte fixar och så blir det bara kattbajs av det hela.

1 kommentar:

Anonym sa...

Alla har vi såna här kabelhärvor och alla vi hatar dom,.. =)
Men genom att traggla hit och dit så lär man sig till slut men det är för jävla tråkigt,... men när man väl lyckas så blir man så jävla nöjd till slut,.... men det kan ta ett tag,.. =D