onsdag 23 maj 2007

Utmaning

Utmaning från Matilda.
Och jag gissar som henne att man ska ta första bilden som kommer upp.

Förnamn:

(Inte jag och det här är andra bilden, först gick inte att ta)

Efternamn:

(inte jag men dock min yngsta dotter)

Favoritfärg:

(Svart, konstig bild jag fick upp)

Senaste jag åt:

(Gjorde egen milkshake)

Dålig vana:

(Nej, min dåliga vana är inte att rita, men att jag visslar jämt)

Favoritgrönsak:

(Har alltid varit och kommer alltid att vara gurka!)

Favoritdjur:

(Jag har alltid velat ha en egen liten gris)

Staden jag bor i:

(En dålig bild på vandrarhemmet kom upp)

Mest användbart i mitt hem:

(Nää, det är inte Ture Sventon, utan min tvättmaskin)

Senaste inköpet:

(Det var jeanskjolen jag köpte av Monica, inte en sån här läskig)

Saker som gör mig glad:

(Jag blir glad av mycket och hur det kunde bli ett gult skåp kan man undra)

Och jag utmanar Sofia och Linda och Den tatuerade mamman

3 kommentarer:

LiNdA sa...

jag får fixa utmaningen imorgon.. orkar inte göra den nu.

Mary sa...

Om inte jag minns (eller ser) alldeles fel så är det där en bokhylla som är specialdesignad för alla hittills utgivna nummer av National Geographic. Jag tror att jag har varit på en föreläsning med formgivaren, men jag minns inte vad han hette. Åh, detta värdelösa vetande, varför fastnar alltid det?

anna sa...

korrektamundo, och han heter mats theselius och är mest känd för sina stolar.