tisdag 29 maj 2007

Trött mamma och skålar och fjärilar



Jag har ringt till "Fyra tassar". Vi vill hämta Wilma så fort vi kan. Det blir nästa onsdag för då har Evelin fått sommarlov och jag och Lovisa är lediga. Evelin och Lovisa delar på vaccinationskostnaden. Det känns bättre att hon får komma hem till oss så snart som möjligt. Hon och hennes mamma och syskon kom till "Fyra tassar" för ca två veckor sen. Mamman är väldigt trött på sina ungar. Hade vi haft möjlighet så hade vi fått hämta Wilma direkt,för mammans skull.

I morgon åker Evelin's lärare, Mona, till Ikea. Evelin ska höra om hon kan köpa två gröna skålar och ett underlägg och två leksaker till Wilma. Men vi vill inte ha nån fjäril för den var ful och vi gillar inte fjärilar.


2 kommentarer:

LiNdA sa...

vi måste få komma å se eran lilla Wilma sen :o)

Nalle Van Katten sa...

Hon kan få nagra leksaker av mig :-) min matte & husse har köpt många leksaker till mig men jag leker bara med mjukisdjuren och tussen.