måndag 7 maj 2007

Mötley Crüe och kort och dröm

Haha, i natt drömde jag att jag och Lovisa var på en balkong och på taket ovanför så stod Mötley Crüe. Jag var helt salig. Talade om för Lovisa att jag hade tyckt att Vince Niel var så snygg. På ett tak mittemot så stod det en massa tjejer och skrek och knäppte kort. Och jag fick tillslut lov att fråga Nikki Sixx om jag oxå fick knäppa men han sa nej för att han tyckte att det var fuskigt att jag hade snikat till mig en plats så nära dom. Jag blev jättebesviken.

Tänk va man kan få till det i drömmar egentligen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är en sanndröm såklart för de spelar ju i Sverige snart. själv är jag ingen Mötley Crue fan, men min kille har läst boken The Dirt om dem och den var bra tydligen. Vill du ha mer info kan jag skaffa det....