fredag 4 maj 2007

Tennis och halsont och trötthet

Klev upp för en timme sen ungefär. Vaknade som vanligt 5.36 gick upp och gick på toa och sen la jag mig igen. Spöade en datagubbe i mobiltennis så nu är jag ett steg närmare final igen Haha! (Jag pratar om dom och med dom som att dom är riktiga människor.) Sen läste jag Moratidningen men sen orkade jag inte ligga längre.

Lovisa ligger i sin säng och snorar och har jätteont i halsen. Jag hoppas att det är svaret på varför hon varit så fruktansvärt slut på sista tiden. Hon vill ju läsa till sitt moppekort men hon har inte orkat. Och så har hon ju varit yr och det har svartnat mycket för hennes ögon. Hon ska till distriktan på måndag och ta blodvärde och blodtryck. Jag gillar inte det här att hon är så slut. Det är ju vår nu och ljust ute och alla bli piggare och så är hon så matt och slut. Men det är nog för att hon varit på väg att bli riktigt sjuk...

1 kommentar:

nisse sa...

Vad fint det var där uppe. :D