tisdag 30 december 2008

Jävla klantarslen

Idag kom det en man fram till mig på jobbet och frågade om vi hade så man kunde ropa ut så det hördes i hela butiken. Jag sa att vi inte hade det. Han sa att någon hade parkerat så han inte kunde åka iväg. Jag sa att jag kunde gå och kolla om jag kände igen bilen för då kunde jag säga till personen i fråga. Då sa han att det var en Volvo och så började han säga registreringsnumret. Då sa mannen och damen som precis betalat hos mig att det var deras bil. Då blev mannen galen och sa att dom fick lov att flytta på bilen när dom parkerat som några jävla arslen. Han sa det inte tyst utan väldigt högt och arg och så malde han på om hur jävla dumt dom parkerat. Damen sa då "Gott nytt år" och då talade han ännu mera om hur jävla dumt dom parkerat dom jävla klantarslena. Och så gick dom ut tillsammans. Vi som var kvar inne var rätt så tysta men så började nästan alla skratta för han var så arg och vi tyckte alla att han var väldigt arg och dum.

Efter ett tag så kom jag på att det faktiskt skulle ha kunnat vara två i min släkt som hade låtit precis likadant om någon hade parkerat så dom inte kom ut och iväg Haha!

2 kommentarer:

LiNdA sa...

jag kunde inte låta bli å skratta alltså.. herre jösses så arg han blev.. haha
å flaskan höll sig i fickan, så behövde tack å lov bara gräva ur den :o)

Kanelbullen sa...

ja inte då jag