söndag 7 december 2008

Vid frukostbordet

Mitt xbarn Jessica säger till Lovisa helt plötsligt:
"Jag har aldrig sett en kondom i hela mitt liv"
"Har du inte?"
"Nä.."
"Vill du se, jag har en på mitt rum. Vänta"

Så Lovisa sticker in på sitt rum och hämtar en kondom. Att hon har kondomer på sitt rum är för att jag är en sån förståndig mamma och inhandlat det till mina barn. Man vet ju aldrig när kondomer kan behövas.






Och nej, jag är inte en förståndig och förebyggande mamma. Lovisa har fått kondomerna när dom gjort studiebesök på ungdomsmottagningen. Men visst lät det bra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA när min junior fyllde 15 köpte jag 2 fibban & ett pkt kådisar i present, tror du han blev GLAD???

Inte??


Nä det blev han inte heller..hahaha
Men idag är han det.. nu har han ju tjej.... Snart 18 oxå

Anonym sa...

Ha ha, du är så rolig!