onsdag 10 december 2008

Flocci non faccio

Jaha, nu blev jag nyfiken vad Lindas mening på facebook betyder och kopierade det och gick in på en sida. Och mycket riktigt så hamnade jag på en sida som förklarade det hela. MEN till vänster på sidan så var det en massa karlar med sängkammarblickar och på höger sida så var det brudar som åmade sig och vickade på höfterna. Och ingen av dom hade full vintermundering precis. Så typiskt mig alltså. Det var säkert en porrsida, jag skyndade mig att gå ut den, precis som att dom kollar det; "Jaha, där var nån bara inne 2 sekunder, säkert en miss, den får inget virus. Men kolla där, den där var inne 5 minuter. Då skickar vi virus till den!"

'Flocci non faccio' betydde föresten 'I don't give a damn'

2 kommentarer:

LiNdA sa...

hahahaha...
hur fasen kunde du hamna på något sånt?!?
googlar man så står de ju massa undermenyer där man får svar direkt :o)

Anonym sa...

Nähä, det första som kom upp när man söker är en sida och om man trycker på den så kommer man till den konstiga sidan. Vet man vad det betyder så behöver man kanske inte gå in men vet man inte så vill man ju se om det är översättningen som står direkt efter. Och det var det...