fredag 5 december 2008

Dagen

Lika trött idag också, vill bara ligga i soffan och dö lite. Ont i skallen har jag också. Tog migräntabletter på jobbet i morse och sen mitt på dan. Men det har försvunnit nu ur kroppen. Men nu får det vara nog med piller för idag.

Men det är så skönt att äntligen har fast jobb igen. Det är mitt tredje fasta jobb i mitt liv. Mitt första var på SP(Svenskt petrolium) men blev uppsagd när dom gick ihop med OK. Sen fick jag ju fast jobb på ISS, det varade i 3 år innan jag själv sa upp mig pgr av orättvis behandling (bland det bäst jag gjort i livet faktiskt). Ringde ju till Annika innan jag sa upp mig och frågade om hon behövde mig över sommaren. Det gjorde hon och jag blev kvar. Det är 3,5 år sen och nu har jag alltså fått fast! Underbart! Mellan mitt fasta jobb på SP och ISS så jobbade jag lite här och lite där och pluggade lite av varje. Det längsta som jag varit helt arbetslös är 3 månader. Det var skittråkigt!

Nu har vi käkat tacos och vi ska kolla på Idol sen. Jag hejar ju på Robin. Så bra och så söt. Det får man väl tycka fast han är så ung..haha!

2 kommentarer:

Kanelbullen sa...

och så åkte han hem men vi får nog se mer av honom.

LiNdA sa...

nej de blev inget sånt.. för de hade inte städat något som de lovat, å sen ville inte Simon.
men nu jävlar har jag tvättat, städat, å skurat badrumsgolv.. blää!!
å än är det inte klart :oS