söndag 14 december 2008

Trötter

Nu är jag hemma efter att ha stått i entrén mellan 19.30-01.30. Det har varit hur kul och trevligt som helst. Över 110 st som betalade in sig. Bara några få klagade över priset. Fått höra mycket bra saker om mig själv. Inte helt fel att faktiskt konstatera att folk tycker om mig för den jag är. Grupperna som spelade var bra, två stycken var bättre än det tredje. Men helt okej dom också. På slutet höll jag på att frysa ihjäl om fötterna. Det drog väldigt från dörren och det var -13 grader men kändes som -35. Skjutsade hem Linda också. Hemma så var Evelin vaken och nu vill Wilma att vi ska lägga oss. Och det ska vi... Gonatt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

DU ÄR BRA!!!
Jättebra!!

PuZZ
muZen


PS!!
Varje gång man kommenterat ska man skriva orverifiering & varje gång blir jag lika full i skratt åt dessa ord. Idag ska jag fylla i "slympa", känns lite som att jag skriver att du är Jättebra & sen liksom bakom ryggen skriver "slyna", va??
Skulle det inte kunnat bara vara bokstäver??
Hahaha knäppt

LiNdA sa...

ja TAck så jättemycket för skjutsen.. de var fan snorkallt ute igår.