fredag 19 december 2008

Ungarna och Wilma

Nu har ungarna fått jullov äntligen. Evelin kom hem från Bollnäs med feber. Troligtvis, hon vägrar ju att ta den men jag känner ju mitt barn och hon har feber. Så typiskt henne när det äntligen blir lov.

Lovisa skickade ett sms när jag hade lunch "G i allt utom matte". Tänk, hon som hade bara 2 G'n när hon gick ur första åttan. Hon har varit helt otrolig tycker jag. Jag är så stolt!

Och Wilma hon håller på att trakassera Evelin som sitter på toa. Wilma har nämligen fått för sig att hon ska gå ut så här sent. Men det kan hon glömma, hon får gå på lådan som vanliga katter gör. Stackars Evelin sitter på toa och försöker skita men Wilma vägrar låta henne ha stängt dörr haha! Wilma hatar stängda dörrar och speciellt när hon är sur. Nu ska hon in i skrubben också bara för att dörren in dit är stängd. Knäppa katt!

Inga kommentarer: