fredag 19 december 2008

Roligaste och pinsamaste...

Idag visade Linda på mig grabben som gissat att hon var 23 i lördags. När han gick i Lindas kassa frågade hon honom om leg. Jag ropade då från min kassa att det var lugnt och samtidigt hör jag att Linda säger nåt om 21. Grabben vänder sig mot mig och ser vem jag är och blir högröd i ansiktet och i samma stund säger jag till Linda att han inte alls är 21 utan att han fyllt 19 i år. Linda garvar och grabben ler och tycker det hela är väldigt pinsamt. Mannen som står i min kassa tycker att jag är otroligt taskig som förstört grabbens ragg på Linda. Men jag lugnar honom med att tala om att Linda tycker om lammkött, mannen skrattar som 17 och säger att då kanske det inte gjorde nåt att han var bara 19.

1 kommentar:

LiNdA sa...

ja den lilla jäveln ljög om sin ålder..
fast han gissa ju ändå jag var 23, så tycker om han ändå :o) haha
å även den lilla grabben som fråga om jag var 18 å fick dricka redbull,, hahaha