onsdag 31 december 2008

Gott slut och nytt

En kul dag på jobbet. En massa folk hela dagen, fullt ös alltså. Idag har dom flesta varit glad och trevliga faktiskt. Jag har även fått flera erbjudanden att komma och fira nyår. Det har även varit folk som försökt bjuda in sig till oss. Verkar som att folk har tyckte att det låtit skönt med en lugn hemmakväll, bara jag och ungarna. Nu blir vi en till för Matilda ville visst hit och fira lite med Lovisa. Hon var tydligen också sjuk.

Kom hem från jobbet och då hade Linus fixat helstekt fläskfilé och hasselbackspotatis och stekt paprika och rödlök. Så himlans skitgott! Senare i kväll blir det räkor och inlagda vitlökar och ost och kex. Och till det cola.

Igår tog jag ett tacochips som vi hade kvar sen helgen. Ett endaste. I det så var det en hård majsbit. Jag bet i den förstås och i morse märkte jag att jag bitit ur lite ur en lagning. Jag som hade bestämt att mina julklappspengar skulle gå till en klippning och en koll hos tandläkaren. Nu blir det klippning och en lagning hos tandläkaren. Känns inte alls lika kul. Ska se om jag hittar majsbiten sen, blev så arg så jag kastade den på golvet i mitt rum. Precis vid datasladdarna. Sen ska jag fan ringa till Santa Maria och kräva ersättning. Sista gången jag köper dom tacochipsen iallafall. Bättre med Ica's, i dom hittade dom ju bara musungar i somras. Och dom måste ju vara mjukar än ett hårt majskorn.

Nu önskar jag alla mina läsare:

ETT GOTT NYTT ÅR!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gott Nytt År till dig med Malin. Ett nytt spännande år med allt vad det innebär.
Kram

Anonym sa...

Gott nytt år