tisdag 2 december 2008

Så här rörigt har vi faktiskt inte normalt

Idag kom Eli bara så där utan vidare och ringde på dörren. Klart som fan så såg det verkligen fördjävligt ut här. Evelin har ju tömt allt i sitt rum och Lovisa har tömt en massa hon också. Evelin fick ju sin 120 cm säng igår och för att få in den så fick hon lov att tömma ur alla hyllor och sånt och lägga i kartonger. Dessutom rensade hon så det blev en massa sopor. Lovisa tog ju över Evelins 90 säng och för att få plats med den i sitt rum så rensade även hon ur en massa igår. Allt som blev över från deras rum är nu i mitt rum och hallen och vardagsrummet. Plus att jag som vanligt har handdukar och kläder på mitt golv. Köket var den enda rummet som faktiskt såg ut som det brukade. Och toaletten.

Det är aldrig hit folk, aldrig alltså. Jag kan inte ens komma ihåg när det var nån hit till mig senast. Det är väl Olle som kan komma upp nån sväng ibland men det händer inte ofta. Dom få gångerna som det kommer nån så är det aldrig när vi har som vanligt hemma. När vi har våran vanliga rörighet. Utan det är alltid när det är som en värsta bomb slagit ner. Och ja, vi har rörigt det erkänner jag hur lätt som helst. Men dom enda som vet att vi har en normal rörighet oftast är Lovisas kompisar, för dom är dom enda som kommer regelbundet.

5 kommentarer:

LiNdA sa...

haha..
och vi tittade inte ens hur Din bil såg ut, innan du låna ut den.. :o)

LiNdA sa...

ja sånadära försäljarbilar brukar väl se bra ut :o)
du fick ju iaf äga den i 5min iaf, haha

LiNdA sa...

oki oki.. du äger den än :o)
men kom ihåg skriva papper på det nästa gång, haha

LiNdA sa...

hehe..
men pennan.. den ÄGER jag ;oP

Anonym sa...

Tyypist!!
Så är det här oxå, fast det är jag som står för oredan då jag aldrig kan städa som folk utan vänder ut å in på allt i ALLA rum samtidigt & nästan klar ja då orkar jag inge mera...då får det vara så tills jag får städlust igen.

muZ