tisdag 2 december 2008

Snöstorm

Gick till jobbet i morse. Hel okej. Det har snöat och blåst som 17 hela dagen. Alla kunder har beklagat sig över det jobbiga vädret. SnällLinda erbjöd mig skjuts hem. Men jag sa att om jag är så dum så jag går fast jag nu har bil så får jag skylla mig själv. Fast det var ju väldig tur att jag inte tog bilen i morse eftersom vindrutetorkarna är paj på den. Så jag tog på mig vantarna och förberede mig på det värsta. Men...konstig som jag är så tyckte jag att det var skitskönt att gå hem. Lite väl mycket blåst kanske när jag kom in på våran gata.

Men jag går även till personalmötet som börjar 20.15 faktiskt. Men hem kanske jag åker med Linda...

1 kommentar:

Kanelbullen sa...

Jag tycker också att det är jätteroligt och skönt att pulsa fram. Man kan leka att man är i Alaska eller så.

Puss