söndag 14 december 2008

Lite av kvällen




Jag tänkte att jag skulle knäppa en massa kort. Men jag hann faktiskt inte. Jag och Anette hade fullt upp i entrén hela tiden nästan. Folk skulle ju betala in sig och tala om namn och telefonnummer eftersom dom 150 st första då fick ett gratis medlemskap. Sen skulle dom ha en stämpel. Det är tur att jag har ansiktsminne. Folk sprang verkligen fram och tillbaka för att röka och prata och så. Jag hade faktiskt stenkoll på vilka som hade betalt in sig. Det var ju lite lättare för mig eftersom så många av dom som kom faktiskt handlar på ica och så var det några som var FMMfolk. Inte många som klagade på priset men det var två stycken av alla som var inne som försökte med att dom inte fått nån stämpel när dom betalade in sig. Men jag tror dom fick lite dåligt samvete sen för dom hängde bara i entrén. Några få var lite väl fulla men dom flesta helt lagomt. Det blev några få få bråk men dom avstyrdes snabbt. André var utkastare men han behövde inte göra mycket, folk var lugna och hade kul mest. Det var folk i allt från 18årsåldern till 60. Jag tycker att Olle och Steve och TG har fixat det här skitbra och allt flöt på och folk var nöjda och framför allt glada. Flera ville att det skulle bli nåt liknade nästa år. Och om det blir det så anmäler jag mig direkt att vara i entrén igen!

1 kommentar:

LiNdA sa...

å ja de hade gjort det väldigt bra :o)