lördag 20 december 2008

Godmorgon!

Igår kväll var jag en dålig mor. Jag la mig innan Lovisa kom hem och jag somnade innan hon kom hem också. Så i morse när jag vaknade hade jag ingen aning om hon kommit hem eller inte. Dom få gångerna som det hänt förut(en eller två) så har Evelin varit vaken. Nu vet jag inte om hon var det för hon är ju sjuk. Jag visste att Lovisa skulle få skjuts hem av Höijers iallafall. Det lugnade jag mig med när klockan var 05.10. Men sen kom jag på en massa konstiga saker som skulle kunnat hänt mellan deras bil och porten. Wilma blev överlycklig över att jag var vaken så hon ville gå ut. Så nu har vi varit ute en halvtimme ungefär, och ska snart krypa ner igen känner jag. Jag som trodde jag var pigg och vaken känner nu att jag vill sova mera.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du har så FIN bakgrund!!
Avis!!

muZ

xxx sa...

Se mitt projektarbete! http://madebykonfettikrig.blogspot.com/

nisse sa...

Åh vad fin din blogg är nu. Nu ska jag också skaffa en mer julig bakgrund, istället för snö, eftersom det snart är julafton!!