söndag 14 december 2008

Trött

Känns som att jag varit ute och partat som fan i natt. Skulle ju varva ner lite med att sitta vid datorn i natt. Satt ungefär 5 minuter och sen var jag så himlans trött. Skyndade att stänga av och la mig. Och blev pigg som 17. Spelade lite spel på mobilen och höll precis på att somna när jag började frysa, jag fick världens frossa. Wilma kom och la sig men långt ner i sängen. Men hon värmde iallafall mina fötter och det var ju dom som var mest kalla. När jag äntligen somnade så blev jag hysteriskt kissnödig. Så det var bara att springa upp och kissa. Sov sen till halv åtta och somnade om efter en halvtimme och vaknade 10. Så jag har fått helt okej med sovtimmar men jag är ändå trött som bara den. Men det är värt den här tröttheten för det var verkligen kul igår tycker jag.

Inga kommentarer: