lördag 13 december 2008

Svammel svammel svammel

Jag fick ju lov att skicka in till a-kassan om varför jag inte sökt en massa jobb. Jag skrev ett brev förra lördagen och skickade iväg mitt brev och mitt nya anställningsbevis(Tjohooo!). Jag har känt hela veckan att dom faktiskt inte kommer att godta det jag skrivit och jag har räknat ut hur mycket jag fått av a-kassan sen i april. Det är ca 6.700:- som jag säkert kommer att få lov att betala tillbaka. Idag gick jag in på min a-kassesida på nätet. Då ska jag helt plötsligt få ca 800:-, helt utan vidare, jag har inte skickat in nåt. Jag fattar totalt noll. Eller får jag tillbaka nåt bara för att dom bestämt att jag ska få lov att betala tillbaka en massa. Är det någon avgift som går tillbaka? Det är nog så, för dom månaderna som man inte stämplar alls så måste man betala in en avgift extra. Och jag blir säkert återbetalningsskyldig och då får dom lov att skicka tillbaka den avgiften. Eller....ähh...jag fattar noll. Bättre om dom hade dragit av det jag fått från det jag troligtvis måste betala tillbaka....

Inga kommentarer: