tisdag 23 december 2008

Skönsång

Jag står i kassan och jobbar för fullt. Börjar helt plötsligt att tänka på pappa väldigt mycket. Så hör jag bakom mig:
"Tack för att vi får betala, lalalalalaalalalalaaa"
Det är pappa och mamma och Nisse som står bakom och sjunger för fullt. Sen kommer dom och betalar och sjunger lika en gång till. Och dom sjunger inte tyst. Jag skrattar som fan, och dom går. Och lämnar mig helt själv där jag står och fortfarande skrattar. Och jag skrattar och jag skrattar. Tjejen som var bakom dom i kassan skrattar hon också och är högröd i ansiktet. Sen är det slut på folk som hörde min kära familj sjunga. Och jag står fortfarande kvar och skiner som en religiös människa med ett fånigt leende.

3 kommentarer:

Anonym sa...

HAhahahaha
Ni ÄR kul ni!!

muZ

LiNdA sa...

vart fan var jag då?? som missade det :o(

LiNdA sa...

men hallå..
jag gjorde tidningarna mellan 11-12, sen hämtade jag kidsen å tog lunch, var tillbaka vid 13 å satt resten av tiden :o)
tobaken hoppade jag idag..
eller jag ljög precis, slängde iväg en order först oxå, sen kom jag ner till kassan.. haha
jag vill ju hellre sitta där de är mycket hålligång...
men missade ändå det stora hålligånget :o)